
..They would probably still be the worst kundservice in the world.
Jag är så jävla arg så just nu behöver jag skriva av mig.
Jag förstår inte hur fan folk tänker när de söker till kundservice. En del iallafall..
Eller, de jag har fått. Någonsin.
1. För ett tag sen ringde jag in för att idioterna inte hade ändrat inställningarna som jag bad dem om.. sen ringde jag dem en gång till på grund av samma sak. Och en gång till, en gång till och till slut en gång till. Då skrek jag åt dem typ.
Då funkade det, yes! man måste få damp på ett företag för att saker ska funka. Det skrevs upp kan jag lova.
2. Igår dog min mobil typ. mamma gick och köpte ett nytt sim-kort idag. Vi satte in det nya kortet oooch pin-koden funkade inte.Sen funkade inte puk-koden heller. Sen satte jag i det gamla sim-kortet funkar varken pin- eller puk-koden på det heller. Då ringde man ju kundservice på dirren. De sa att de inte kunde göra någonting när jag sa att jag ville ha hjälp. "Vi har inte tillgång till att hjälpa dig så du får lämna in mobilen till service." då svarade jag med "jag kommer fan inte lämna in min mobil eftersom att samma skit bara kommer tillbaka." som svar på DET fick jag "vi kan inte hjälpa dig på annat sätt" med en jävligt ointresserad röst. Då sa jag att jag måste ha min mobil för att kontakta allt och alla i princip. Då sa snubben i telefon "Det har inte jag med att göra." Då -ville- jag svara: "NÄHÄ? men du och ditt jävla äckelföretag kan ju skaffa NÅGON kundservice och ge dig sparken." men det gjorde jag inte. Jag tjatade och tjatade och tjatade. Till slut.. Blev jag bortkopplad bara sådär. Så fick jag snacka med en annan kille som sa att det bästa jag kan göra är att lämna in till service, och ifall de inte kan laga mobilen får jag en ny. Och så fick det bli.
Nu ska jag dampa av mig och.. Döda snön hade jag tänkt. Pusshej.
ägd
SvaraRadera