torsdag 4 mars 2010

'cause I can close my eyes and dissapear


Ying igen, som i förra inlägget om ni inte fattade.

Okej, nu är jag klar!
Pluggandet, planer och bakning var vad jag behövde att chilla. Nu sitter jag och väntar på att mitt kära lilla bröd ska vara klart så att jag kan sitta och trycka i mig det resten av kvällen med en film och te. Sen är det bara att packa och göra ingenting, skööönt!

Hade på mig mina nya klackisar till skolan idag, not a good idea.. Efter bara några minuter vågade jag knappt gå på grund av att jag halkade så mycket. Så those shoes is to wear when the snow and ice is gone. Min nya piercing är i också! En söt liten smileygubbe som glittrar och glammar blev det. Nu ska jag bara ha "en" guldig också så har jag till min bikini i sommar, yay!

Förhoppningsvis blir det att sova hos Yang imorgon, annars får jag hitta någon annanstans att sova på. Den här helgen ska jag vara i stan all the fucking time, punkt. På fredag har jag inga planer ännu(om det inte blir att sussa hos Yang så att säga, för då blir det alltid kul). På lördag blir det i alla fall först simhallen med Yang och sen ett avslut meds fest i lambohov som gäller - gillas starkt! Ska bli skönt att få glömma skola och bekymmer ett tag. Bara få släppa loss helt enkelt!

jaja! nu är mitt bröd klart, höhö. Och tillslut: Grattis Alex Och Ali! <3

Jag bjuder på den här lilla låten av Takida också. Give Into Me heter den och gud så fin text alltså.



I'm waiting for you, thinking of you
Give into me, I'll make you blue
I wanna know if you feel the same
You're mine, I'm ridin' high like an aeroplane

I wanna give you what you need
But I don't dare to ask
I got no self-esteem
I don't blame my past

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar