tisdag 9 mars 2010

It takes two to whisper quietly

En trött och sliten Yang skriver en rad i min älskade lilla soff-hörna.

Dagen har varit seg, kommer knappt ihåg någonting - illa alice.
Gick upp, för sent men vem kan klandra mej..min säng är skönast i stan :)
Skolan - ingen höjdare men klara mej igenom den med hjälp av Ying, blev en halvtimmes mys i solen vid lunchen. Efter allt detta så fick jag gå hem i vår vädret, kan inte klaga. Sen dess har jag väll pluggat/myst/spenderat tid o snart blir det att sova.

Dagens stora grej - har varit förlovad i ett år, 365 dagar och 52 veckor med min Amanda <3 ska fira detta i helgen, samt träffa Anton, Simon?, Jessica, Janne o Sussie En till stor grej, det va 20 grader i morse på vår balkong!!!! visserligen ligger den i solen men ändå..20 grader - älskart! Det blir balkonghäng på kalleD - gatan framöver.

Imorgon Ska jag bada för första gången i år! Blir stång ån eftersom jag har inbillat mej att det är varmast :) får se om jag överlever, det åter står att se ;)

Blir att dricka te och kolla på tv i min hörna nu :)
PusseN / yang




och du har säkert hört
att jag träffar honom nu
jag håller mina löften
precis som du

ja jag ville leva farligt
så jag slängde mina skor
men när man väntat allt för länge
blir inget som man tror




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar