fredag 26 mars 2010

Touch It, Bring It, Pay It, Watch It, Turn It, Leave It,


jag önskar nästan att jag kunde säga att jag har försovit mig..

.. men icke. jag har vaknat än timme tidigare än vad jag behöver(faktiskt en timme & 15 minuter). Jag kan ju bara vänta och se ifall sömnpillerna löser "det här" problemet. Äh, jaja!

Jag måste erkänna att jag känner precis likadant som Yang när det kommer till förra inlägger. Jag tycker dock att hon om någon borde vara nöjd med sin kropp. Men ja, det är ju fan alltid skönt att träna - har jag fattat nu. Att vara så jävla nöjd med sig själv efter att ha gymmat är en känsla som knappt går att slå alltså(om man inte kollar sig i spegeln och tänker "ae vafan, jag ser ju likadan ut?!).

Sen det här med att vi kan prata om sjuka saker med varandra är.. Sant. Jag vet inte om folk tycker att det är konstigt(eller läskigt?) när vi pratar sånt. Jag menar, att gå genom stan och prata om det utan att skämmas, and then I don't mean whispering, people, är nog inte så jävla normalt. Inte heller att vi kan vara helt förjävliga mot varandra på stan(eller i skola, eller.. ja, ni fattar) och sen ändå gå med varandra. Herregud, om jag skulle säga de saker jag gör till dig fast till andra skulle jag få fett med spö.
Men du vet att det är kääärleksord.

Jaja! Fredag, vi får se vad som händer i helgen. Fest? Bio? Sagostunder? Kaos? Ingenting kan ge mig svaret på hur helgen ska bli just nu. Jag vet bara att jag ska träna idag - booyah.

Only when the goal is unattainable
do I start to feel like I'm losing myself
and this deep secret
that hasn't come out yet
is buried down deep with the rest

I can't coerce you into this one
Jealousy lay all your spells to bed
I'll choose unloved instead

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar