söndag 21 mars 2010

There's Nothing You Can't Do For Me



Tjenarehoppsan!
Även ifall Yang har skrivit om gårdagen känner jag också för att göra det, måste skriva av mig lite, haha!

Ja, som Yang har skrivit om här under hade vi ju skapligt ont i fötter, ben och överallt annat igår. Jag hade också en förjävlig huvudvärk nästan hela dagen. Det var ju skapligt kul.

När Karin hade kommit så sminkade vi oss och gick ut och kollade kläder och gick till NKD en kortis. Karin drog iväg med Jonas och jag och Yang gick och handlade godis vid hemköp och sen drog vi till Waynes för att sitta där och prata med hennes farsa och dricka te.

Efter det kände vi, som Yang har sagt, för att sova och det är vad vi gjorde. Jag hade tagit två jävla panodil(eller vad det nu var jag fick) och hade fortfarande huvudvärk. Usch. Efter några timmars sömn gick vi upp igen och bestämde oss för att gå ut. Vi tog första bästa bussen någonstans - vilket blev Johannelund. Vi gick och gick tills jag bestämde mig för att svänga in i ett solarium, Why not, liksom?
Och där låg vi i minst en timme och ringde allt och alla, kul hade vi iallafall.

Sen när vi hade tänkt att åka hem kom vi på att Alice farmor och farfar bodde i närheten och båda kände helt plötsligt ett stort sug efter fika.. Så dit drog vi och satt ett långt tag och fick diverse goda saker, mums. Och precis när vi hade gått till bussen och skulle gå på så ringer Viktor och ber oss komma till Hampus, klart som fan att vi drar dit, roliga killar liksom. Resten av kvällen spenderades där tills vi, som sagt, var tvungna att hem, men det var skönt att prata av sig med min Bert.

När vi kom hem la vi oss skapligt tidigt, fan så trötta vi var, men det behövdes, tro mig. Jag låg och sms'ade ett tag sen kom sömnen ifatt. Efter ett tag vaknade jag av.. Ett skapligt underhållande samtal. Sen blev det bara att sova, vakna och åka hem. Så nu sitter jag här och kollar på "ztv's hitmix" och den tuffaste låten kommer här under. En remix av Rihannas Umbrella.



I want you to know
It doesn't matter where we take this road
Someone's gotta go
And I want you to know
You couldn't have loved me better
But I want you to move on
So I'm already gone

1 kommentar: