torsdag 25 mars 2010

saknar du nån du en gång trodde du kände


Gash - jag VILL ha kroppen jag hade för ett år sen:( Vet att jag snackar mycket om att jag måste ta tag i träningen ordentligt igen osv men delvis är det sant och delvis så är det nog för att peppa mig själv så att jag någon gång kan komma igång med det.

vill kunna se mig i spegeln o vara nöjd med det jag ser..

Dåligt bloggande från både mig och ying, hoppas på en ändring men vi lovar inget!
Nu finns det så mycket som kommer före, skolan, sömn och ..roligare saker.

Dagens fråga: samtalsämnen
Jag och min bättre hälft, har ta mig fan inga normala samtalsämnen ever! Tror inte det finns så många som kan va så öppna med vissa snuskigheter som vi är - med varandra. Dock älskar jag våra cp konversationer så det får gärna va så.

Äsch nu ska jag sova!..kul inlägg och allt


PusseN/ yang


Det är att leka med eld när du drar upp det här igen
För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen
Det finns ingen att behaga, inget att förklara
Inget att försvara, jag gav upp för länge sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar