onsdag 3 mars 2010

mess upp my life with me?


En sjuk yang här.

Förkyld blev jag tillslut även fast jag försökte intala mej själv att jag aldrig blir sjuk! Kanske har nånting att göra med förra veckans bikini åk eller så..

Ska väll äta någonting, har inte gjort det på ett tag kom jag på nyss :)
Kom hem vid kvart över 10, gick o la mej och vakna igen vid halv fyra - men jaq är sjuk så jag får göra så.

Ying har sovit här i två dagar - love it! Badat, bakat, buzzat, finns inte mycket som slår det :) Jag vann till och med på Buzz igår och därför fick flickan massera mej i 10 minuter - underbart

Jag vill ha sommar - har jag sagt det?

Intressant innlägg? men jag ville bara skriva lite i min ensamhet under täcket.

PusseN/ yang

Egentligen är du inte kär i mig
Och egentligen
är det okej med mig
För jag blir aldrig kär i nån
Sånt där är slöseri med tid...
Men då slösar vi bort våra liv


minnen av aprilhimmlen - dålig låt, bra text

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar