tisdag 16 mars 2010

Would You Freak Out If I Said I Liked You?


Halloj! nyfärgat hår och allt..

Idag har jag kommit på hur förvirrad jag faktiskt är. Jag är trött samtidigt pigg, jag kan tycka att jag ska gå upp och ner i vikt samtidigt, jag kan känna mig lugn och stressad på samma gång, jag kan vara glad och ledsen på samma gång. Palla.

Det är dags att bita ihop tror jag. Jag ska egentligen inte klaga så mycket alls, jag kan bara antingen ta tag i mitt liv eller blunda och se vad som händer. Så nu är det dags att bestämma sig. Jag ska klara av det här, jag ska börja plugga ordentligt, försöka sova bättre, äta bättre och nyttigare och träna upp kroppen. Det gör mig nog nöjd. Det gör nog vem som helst nöjd att hålla koll på vad man ska göra faktiskt. Och nu vet jag det.

Jag längtar tills i sommar, så mycket att göra och ändå så lite inplanerat.
Det känns som att det här kommer att bli en bra sommar. Jag vet vilka mina riktiga vänner är och jag vet vem jag är. Det finns inget tvivel på hur jag ska bete mig längre, jag kan äntligen vara mig själv och det är den jag kommer fortsätta vara.

Would you freak out if I said i liked you?
Do you walk the line,
Is your IQ higher than your neighbour’s,
And is it very much higher than mine?

Can you sleep when I grind my teeth,
Do you look away if I slob when I eat?
Will you let me be myself,
Can you at all times wear socks, because I’m still scared of feet?

And if I’d fall, would you pick me up?
And if I’d fall, would you pick me up?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar