måndag 8 mars 2010

uttråkad-listan


hittade en liten lista som jag tog tiden till mig att göra!
blir kanske ett seriöst inlägg sen, vi får se om jag har orken. puss!
;p

förhållanden
är du singel? nej, jag har ju alice! (min hetero sida är faktiskt singel, lovar..)
tror du på kärlek vid först ögonkastet ? nae. det är ju insidan som räknas. men man kanske klickar? :o
hur många har du varit kär i? eh.. 2 pers for real.
är du kär just nu? vet faktiskt inte.

dig själv

namn? Johanna
när fyller du år? - 27de september!
några piercingar? naveln och.. öronen om de räknas.
vad har du på dig just nu? t-shirt och mjukisar!
vilken årstid är bäst? sommaren! sakna..
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? sovmorgon och vakna upp bredvid någon som är megabäst.
vad tycker du mest om hos dig själv? navelpiercingen dirr.
vad är du bra på? att vara kaxig? ;p
vem älskar du mest på denna jorden? familjen, Alice ♥

dina vänner

vem vet allt om dig? Milotte och Alice
vem är den roligaste av dina vänner? Alice! Likadan humor dirr. ♥
vem är snyggast av dina vänner? alla ♥
vem är mest partyprisse? Milotteoch Kelly!
vem är den du helst har filmkväll med? beror ju på vad det är för filmer! :o
vem av dina vänner är mest "evil"? Sofia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar