onsdag 3 mars 2010

It's been a long night


Ying här, bilden äger, nyvaken och allt!

Jo alltså. Egentligen borde jag vara i skolan nu. Började för fyrtio minuter sen men det är ju bara att drömma om. Det är för skönt här helt enkelt.

Igår blev det ju buzz-turnering och.. Ja, vafan kan man säga? Jag förlorade stenhårt. Alla tre matcher. Så det var ju bara att bita ihop och ge Yang sina 10 minuter i himlen, dvs massage och nu har jag ju bara 20 minuter kvar på Das Buzzmaster som vann.. alla gånger förutom en. Jag hade ett sånt jävla oflyt, om jag skulle kört nu skulle jag ägt ut alla.

Jaja, satt och kollade på Chuck, How I Met Your Mother och började se på Did You Hear About The Morgans? med Das Buzzmaster och somnade typ mitt i filmen. Vaknade vid fyratiden och stängde av datorn och gick upp och la mig. And that's why I'm not in school people, tiredness. Fast att vara trött är ju fetvärt om man tänker på att det var Chuck vi såg på, okej. 6 days left 'til the new episode, akshdkjd.

Sex is when a boy put his location
in a girls destination to increase the
population of the next generation.
Do you get My explanation?
Or do you need a demonstration?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar