söndag 7 mars 2010

I'm never gonna be good enough for you


halloj! Bjuder på en liten fuling såhär på kvällskvisten, höööhöö.

Gillar Yangs fina lilla inlägg här under även ifall hon är den mest o-skrivande(kan man säga så?) av oss.

men ja, som hon sa! Sjukt värd helg.
I fredags var det bara lullilullilull och springa runt på stan och äta i princip, det som jag gör så bra! Ibland är hakepi för gott faktiskt och eftersom att jag och Yang faktiskt firade våran 6 veckors-dag så blev det ju att äta där eftersom att det var där vi blev tillsammans. Men ändå drog vi hem väldigt tidigt och jag skulle egentligen åka hem och sova men vi somnade så tidigt så att jag.. sov när bussen gick 01.35 och som tur var fick jag sova där för lisa, tack tack!

Lördagen spenderades i stora delar av stan, vid naked juicebar, i simhallen, KalleD-gatan, ovanför feelgood och på bussen hem. Jag och Yang skulle hjälpa Sherita att handla en klänning. Vi gick till filbyter och poff! där satt paradise hotels cimon och läste tidiningen eller något! inte för att jag kollar på paradise hotel(eller kommer börja..) men Yang blev så glader så! Efter shoppingen handlade vi lunch och var elaka mot töntar vid NKD och så blev det simhallen! Där spenderades den mest minnesvärda tiden med Yangs gamla simhoppsgäng och att försöka få ner en biffig kille i bassängen.. vi misslyckades totalt.

Sen blev det att dra hem till Yang och göra i ordning oss för att sen få veta att planerna var förändrade, så kvällen spenderades med underhållande folk på KalleD-gatan och ovanför feelgood där det spelades hockey kvällen lång. Efter den stunden tog vi bussen hem och pratade med en full Fisk och en överfull Simon som förklarade skillnaden mellan en sak och en annan, hihi.

Idag blev det för oss att åka in till stan, spela buzz med Skeek och Wille och sedan gå på bio med dem och co. Shutter Island blev det. Jävligt bra film men fyfan för slutet! jaja, nu ska jag inte avslöja för mycket och kanske faktiskt försöka sova lite, höhö.

Och by the way! Grattis Willeboi!
Today is a birthday, I wonder for whom?
It must be for somebody right in this room.
So look all around you for somebody who
Is smiling and happy, my goodness, it's you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar