tisdag 2 mars 2010

Nya dagar väntar med nya tidsfördriv


Yang här :)

Snodde lite tidsfördriv av syster!



BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Oja, för mkt
Gnälla: Händer då&då!
Skrika: ibland
Sova: min favorit sak här i världen
Ha ångest: Mm, ibland
Skada dig själv med flit: ohno
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej verkligen inte
Drömma mardrömmar: inte speciellt ofta
Drömma sexdrömmar: haha inga jag kommer ihåg men det gör jag säkert;)
Ta droger: Nej för fan.
Försöka vara annorlunda: Vad är annorlunda?
Klä dig i svart: yep
Gå till kyrkan: när jag måste
Gå i skolan: varje dag :(
Röka: Nej!
Ha sex: det händer
Ljuga: det händer det med
Hata folk: nej men finns personer jag ogillar
Lita på folk: Jobbar på det.

VEM:
Saknar du:
Finns många.
Vill du döda: …min No-bok?
Rörde dig sist: JOhanna
Vill du slå: Ingen särskild? Något mjukt kanske?
Kysste dig sist: En pojke :)
Vill du kittla: martin (A)
Kramade du sist: johanna
Vill du prata med: Amanda <3
Skrek du på sist:
Johanna :D
Vill du vara som: mej själv men.. lite extra av allt nästan (Y)
Sårade dig sist: Jag vet inte
Vill du bli galet full med: haha johanna isf
Gjorde dig riktigt glad senast: Martin eller johanna tror jag :)
Fick du sms från senast: martin
Ringde dig senast:
johanna?
Är vackrast på jorden: Bra fråga..

HAR DU:
För många vänner
: Man kan inte ha för många vänner.
Förföljelsemani: Haha!
Tvångstankar: Inte vad jag kan komma på..
Någon annan psykisk sjukdom: har jag säkert :D

Någon fysisk sjukdom:
neej
Någon skada: mina händer och fötter är cp
Färgat håret: det händer
Brutit några ben: Ja..
Några piercings:
no
Egen dator: min<3
Bra självförtroende: ibland
Kysst någon: Jajjamän
Haft sex: En del
Köpt kondomer: Yep
Tagit nakenbilder: hahah kanchä
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Bjudit ut någon: Haha nää
Varit kär: Ja
Dumpat någon: mhm
Stulit någonting: tog godis när jag var liten :P
Lämnat landet: Mm
Tuttat eld på nått: ohja, strumpor o sånt :)
Gjort något olagligt: Det med..

HUR:
Går du:
långsamt.
Svarar du i telefonen: Hej det är alice, eller hallååå
Fördriver du tiden: Internet.
Mycket pengar har du: Inte tillräckligt.
Tjänar du pengar: haha inget
Ofta diskar du: När jag behöver.
Ofta städar du: hahah sällan
Många stör du dig på: finns endel
Ofta träffar du din familj: ganska ofta

TROR DU:
Att du kommer bli något:
hoppas
På gud: Nej!
På rymdvarelser: kanske

Att folk tycker om dig:
Mina vänner tycker om mig, hoppas jag ;)
På ett liv efter detta: Svårt.
Att fiskar kan tänka: Haha, ingen aning..
Att du kommer leva länge: jag kommer leva i all evighet, jag lovar!


PusseN/yang

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar