torsdag 25 mars 2010

Step Aside Motherfucker


Hola i stugan.

Jag känner att det bara blir mindre och mindre blogginlägg här nuva.
Okej, eftersom att det inte har blivit något riktigt inlägg sen i måndags så tänker jag.. inte gå in så mycket i detalj utan bara skriveliskriva.

Den här veckan har jag haft morgonperiod i psykologi och har fått ett arbete att jobba med, kul kul. Det är ju skapligt skönt att jag faktiskt har hunnit med i tid. Idiot som jag är så glömde jag papprena hemma så jag fick ha min presentation utan papper eller någonting, gick faktiskt jävligt bra!

Efter skolan gick jag med Yang och klippte mig. Klippte av de slitna topparna.. Det blev en del. men jag är nöjd! Håret är ju fräscht nu och så, så jävla glad..

From day to day
From hand to mouth
We're turning around
Vicious ritual
Getting used to it all
Falling down again
We're waiting for
The degrees of providence
I don't want to waste
Any more of my life
Live from day to day
Live from hand to mouth
Facing the light

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar