onsdag 10 mars 2010

It's a very simple game


Hello hello. Skaplig våga-vägra-vinter bild!

Jag är äckligt pigg och kommer att göra ett sånt där onödigt inlägg som jag alltid gör, höhö!

Idag vaknade jag upp vid 08.00 och låg och drog mig tills jag märkte att klockan var en halvtimme senare. Jag tvingade mig upp ur min sjukt sköna säng för att försöka trycka i mig frukost och dra till bussen. Jag åker in, känner mig stentuff och drar till gymmet. Tränar i 45 minuter och när jag har duschat och allting märker jag att mina jeans var kvar hemma. Frågar mamma hur vi ska göra och vi kommer fram till att vi ska köpa tights eller så i ikano(<3) så vi drar dit och bäst som jag är så hittar jag ett par jeanstights som passade perfa! Great.

Sen blev det lunch med Yang och att dra ner till Naked juicebar och då pratades det om jobb i helgen. Dock ska Yang bort så in that case, it's only me. Så har jag ett gympass inplanerat, simhallen, filmkväll och "maskerad" med klassen. I think this'll be a great weekend.

På tal om ingenting hade jag och Yang bestämt oss för att bada i stångån idag(dvs hon) och så blev det. För henne i alla fall. jag klädde om till bikini och stod och frös medan hon hoppade ner lite fjuttigt i vattnet och sen upp igen skrikandes. Det var kul att kolla på. Sen halvsprang vi hem till henne och gjorde middag och kladdkaka.

Det blev också ett buzz-spel mellan mig, skeek och wille. Jag förlorade, surprisesurprise! Vi/jag skulle egentligen dra ner dit och spela något spel som jag inte kommer ihåg namnet på, men det skulle jag ändå förlora på så jag tog chansen och fick skjuts av mamma hem så nu sitter jag här, uttråkad och allt. Funderar på att baka något och sitta och kolla på comedy central hela kvällen.

En av favoritlåtarna för tillfället: Just Jack - The Day I Died




Now I got 99 red ballons floating in the summer sky,
I got 99 red ballons drifiting past my dreamy eyes,
I got 99 red ballons floating in the summer sky,
I got 99 red ballons drfting past my dying eyes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar