söndag 7 mars 2010

Det är att leka med eld när du drar upp det här igen


Yang städar

Jag fattar inte, jag städar hela tiden men bara sådär pangpoff blir det stökigt igen?
Dagens fundering.
Aja nu sitter jag iafl här mellan högar av kläder, damm, papper och cd-skivor och försöker hitta en plats att lägga all skit jag har i mitt rum.

Väldigt värd kväll igår, planerna ändrades till det bättre? efter som tiden gick och det slutade kanon! Jag älskar Johannas säng - ska bo i den när jag blir stor. Dock ogillar jag bussresan hem, man får för mycket tid att tänka, bussdepression som det så fint heter, men efter en promenad hem i solen så försvann den.
Också ikväll kommer nog bli bra, bio med trevligt folk - hoppas på det bästa!

Ska fortsätta städa nu - ska äta snart.




PusseN/ yang



Det fanns en kärlek men den har brunnit ut
Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut
Du säger att du minns och att det känns som igår
Men det var för länge sen för att ens komma ihåg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar