måndag 15 mars 2010

I used to be a little bit shy


Yang i soffan.

Trött efter en tråkig o lång måndag, dagens höjdpunkt var väll när jag färgade Yings hår. min lilla tiger<3

Just nu sitter jag i soffan o kollar på Svenska hollywod fruar? m-e-n-i-n-g-s-l-ö-s-t program. Vem bryr sig egentligen? De som tittar, tittar ju för att det är gratis underhållning att se hur de där tanterna gör bort sig.

Haft en väldigt bra helg - inte kunnat uppdatera för inte haft tid/ork eller lust :)
Har inte lust nu heller men vafan man måste ju skriva något.
Helgen spenderades i Stockholm, på tunnelbanan, i centrum, hemma hos jessica, hemma hos amanda, donken och bussen hem till linkan - thumbs up!
Underbart att träffa alla igen, speciellt frugan. Blev en hel del åkande med tunnelbanan men sånt finns ju inte här så man måste ju passa på eller vad säger ni?

Fundera (bara funderar) på att säga upp min andel? eller va man kallar det, av bloggen. Jag känner inte att jag orkar eller har behov av att ha en blogg. Om jag har något att säga så säger jag det eller uttrycker mej väldigt ofta i låt texter - trygga grejer :)

Nu ska jag dricka oboy och redigera bilder, saker som inte jag ska göra egentligen- alice borde plugga men äsch vem har tid med sånt? ;)

Wooopa

PusseN/yang


I wanna free fall out into nothing
Oh
I'm gonna leave this world for a while

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar