torsdag 18 mars 2010

B-U-S



Det får inte bli kallt ute igen.
Då är jag inte med, tar mina väskor och flyttar in i en bastu - jag lovar!
Vill ha sommar NU, eller åtminstone vår, för mkt begärt? Nej tycker jag inte.
Måste komma ut ur min lilla vinter depression.

Kom nyss hem efter ett möte på strandgatan inför Angels delight imorgon, har en VIP biljett så om någon är intresserad så är det bara att mejla eller nått, alicenilsson94@live.se där har ni.

Nu ska jag försöka plugga men har haft så ont i huvudet det senaste dagarna så det känns omöjligt. Dåligt har det varit med bloggandet också från både mej o ying, lovar inte att det blir någon förändring - blogg peppen vart tog du vägen?

Imorgon så är det som sagt Angels delight, klicka på länken nedan om ni vill veta mer. http://www.angelsdelight.se

Jag har ONT i huvudet - vad är det här? blir en tidig kväll idag igen för imorgon kommer jag väll inte komma i säg förens super sent.

The silence isn't so bad
'Til I look at my hands and feel sad
'Cause the spaces between my fingers
Are right where yours fit perfectly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar